Τρόποι πληρωμής:

  1.      Αντικαταβολή. Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, τα προϊόντα έρχονται μέσω courier  της ACSCourier - ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής. Τα έξοδα της αντικαταβολής είναι 3 Ευρώ.
  2.      Πιστωτική κάρτα.
    Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα MasterCard ή VISA,  μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον περιβάλλον της τράπεζας με κρυπτογράφηση 128 bit SSL(SecureSocketLayer).
  3.      Paypal. Εάν διαθέτετε λογαριασμό στο Paypal ή Πιστωτική κάρτα, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για την πληρωμή της παραγγελίας σας.
  4.      Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς του electrohoros.gr Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του WebBanking!

 

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΑΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
IBAN: GR8102602580000720200672102
SWIFT CODE: EFGBGRAA
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 00 2602 5872 0200 6721 02
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΑΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
IBAN:GR6401402550255002310033620
BIC CODE: CRBAGRAA
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 255 00 2310033 620
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΑΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
IBAN:GR9201101940000019490883188
BIC CODE: CRBAGRAA
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 194/908831-88
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΑΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
IBAN:GR5301716310006631105305241
BIC CODE: PIRBGRAA
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 6631-105305-241


  

Μετά την κατάθεση των χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά (στο 210 4619 – 332) για να μας γνωστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η κατάθεση των χρημάτων, ή στείλτε μας μέσω fax (στο 2104612-159) ή μέσω email (στο sales@electrohoros.gr) το αποδεικτικό της κατάθεσης σας.

Παράδοση προϊόντων: Πραγματοποιείται εντός 1-3 ημερών, ανάλογα με την ώρα υποβολής της αγοράς.

  1.      ACS Courier- ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Τα έξοδα αποστολής είναι 3 Ευρώ και επιβαρύνουν τον πελάτη.
  2.      Παραλαβή από το κατάστημα. 

Σε περίπτωση που το προϊόν που έχετε παραγγείλει βρίσκεται σε προσωρινή έλλειψη, το κατάστημα μας μπορεί να επιλέξει να σας αποστείλει άλλης εταιρείας προϊόν το οποίο θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά και τις ίδιες προδιαγραφές και σίγουρα την ίδια αν όχι ανώτερη τιμή (σε τέτοια περίπτωση τη διάφορα τιμής την επιβαρυνόμαστε εμείς).

Εαν η διεύθυνση παράδοσης του προϊόντος είναι σε δυσπρόσιτη περιοχή για την acs ή την γενική ταχυδρομική που θα παραδώσει την παραγγελιά σας, θα πρέπει να παραλάβετε εσείς από το κοντινότερο σε εσάς υποκατάστημα της μεταφορικής για να μην χρεωθείτε την εξτρά χρέωση

Επιστροφές προϊόντων: Μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός 14 εργάσιμων ημερών και ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις:

  •   Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, μας το στέλνετε πίσω με έξοδα παραλήπτη και αφού ελέγξουμε το προϊόν, σας στέλνουμε ένα ίδιο χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.
  •   Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μετά από 14 εργάσιμες ημέρες , τότε μας το στέλνετε και το επισκευάζουμε εντός εγγύησης με δικά σας έξοδα αποστολής
  •   Αν για οποιονδήποτε λόγο δε σας άρεσε ή δε σας έκανε και θέλετε να αγοράσετε κάτι άλλο, μας το στέλνετε πίσω με δικά σας έξοδα αποστολής και αφού ελέγξουμε την σωστή κατάσταση του προϊόντος έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε κάτι άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
  •   Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε. Να είναι μέσα στη γνήσια συσκευασία τους και σωστά πακεταρισμένα ώστε αυτή να μην καταστραφεί κατά την επιστροφή.
  •   Να μην είναι τοποθετημένα και να μην έχουν σημάδια από άλλα εργαλεία.
  •   Εάν οποιαδήποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν ισχύει, τότε η επιστροφή ακυρώνεται και επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής.
  •   Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς προκειμένου να καταγραφεί, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.

Επιστροφές χρημάτων: Πραγματοποιούνται μόνο και μόνο αν:

  •   Πραγματοποιηθεί επικοινωνία μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς ΕΝΤΟΣ 24ώρου απ’την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, για να γνωστοποιηθεί το αίτημα σας και ο λόγος της επιστροφής.
  •   Πέραν του 24ώρου καμία επιστροφή χρημάτων δε γίνεται, παρά μόνο αλλαγή προϊόντος.
  •   Ισχύουν οι προϋποθέσεις για τις επιστροφές προϊόντων
  •   Το προϊόν, η συσκευασία του και όλα τα παρελκόμενά του θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση εάν θα γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος εναπόκειται στο κατάστημα να κρίνει θετικά ή αρνητικά.
Ούτως ή άλλως τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής επιβαρύνουν τον αγοραστή, δηλαδή εσάς.

Στις αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας και σίγουρα θα βρούμε μια εφικτή λύση ώστε αν δε μπορέσουμε να μείνουμε όλοι ικανοποιημένοι, τουλάχιστον να μείνετε εσείς!!

Kανόνες σωστής περιήγησης στην ιστοσελίδα μας.
Μερικές συμβουλές για σωστή περιήγηση στην ιστοσελίδα μας αλλά και γενικά για όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα(
eshops) και διαδραστικές με τον χρήστη ιστοσελίδες.Oταν εκτελείτε ενάργειες όπως π.χ. αγορά, ενημέρωση του προφίλ σας, προσθήκη στο καλάθι των αγορών σας κ.τ.λ.
ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ η χρήση των κουμπιών ΠΙΣΩ, ΜΠΡΟΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗ του περιηγητή σας(
browser π.χ. MozillaFirefox, InternetExplorer κ.τ.λ.) για να αποφέυγονται τυχόν λάθη! Η περιήγηση(σερφάρισμα) στην ιστοσελίδα γίνεται από τα κουμπιά(buttons) και τους συνδέσμους(links)

Σε περίπτωση που τα έξοδα μεταφοράς είναι μεγαλύτερα από αυτά που εμφανίζονται στην φόρμα παραγγελίας (λόγω βάρους, όγκου ή δυσπρόσιτης περιοχής), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για το τελικό κόστος της παραγγελίας σας

Οι όροι χρήσης μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή χωρίς καμία προειδοποίηση